Четвъртък "Денят от Ада: за търговците на европейски акции





               Четвъртък "Денят от Ада: за търговците на       европейски акции

Ако смятате, че вашият четвъртък изглежда лош, помислете си за Джеймс Едуардс Джоунс. Анализаторът на RBC се придържа към това, което той нарича най-натовареният ден за печалби, който е имал в продължение на около 20 години, обхващащ индустрията за потребителски стоки.       

       Едуард Джоунс планира да пристигне в офисите на RBC Europe в Лондон по поречието на река Темза за времето, когато най-големият пивовар, Anheuser-Busch InBev NV, съобщи резултатите си в 6 часа местно време. Петнадесет минути по-късно той има Nestle SA, следван от Danone в 6:30 часа. След това идват Diageo Plc и British American Tobacco Plc заедно с търговска актуализация от Britvic Plc, всички преди срещата на сутрешния екип в 7:15 часа. Следващите разговори са с ръководители на някои от тези фирми в 8 часа сутринта, 9:30 часа в понеделник. И 14 ч. Едуард Джоунс има клиентски бележки, които да напишат преди окончателния си комплект от резултати от L'Oreal SA в 17:00 часа. - 11 часа след първата партида. Други компании за търговия на дребно или стоки за потребление, които съобщават в четвъртък, включват френската фирма за хранителни стоки Casino SA, букмейкърът на Великобритания Ladbrokes Coral Group Plc и базираният в Париж луксозен конгломерат Kering. - Никога не е имало такъв ден - каза Едуардс Джоунс. Рецептата му за деня: "Може би четворно еспресо." Във финансовия район на Лондон анализаторите се готвят за това, което Мартин Дебо в "Джефрийс" нарече "ден от ада" - сесия за печалби, в която европейските компании на стойност повече от 3 трилиона долара са готови да отчитат резултатите си, според данните, събрани от Блумбърг. Roche, VW Специалистите от сектора на потребителския сектор имат най-лошото, като компаниите, чиито ценни книжа се търгуват на стойност 1 трилион долара, се нареждат от производителите на напитки до производителите на козметика. Но и други сектори ще бъдат заети. Фармацевтичните гиганти Roche Holding AG, Bayer AG и AstraZeneca Plc се намират заедно с доставчиците на телекомуникации Orange SA, Telefonica SA и Telecom Italia SpA и транспортните компании Volkswagen AG, Airbus SE и Fiat Chrysler Automobiles NV. Докато икономическия календар е изпълнен с новини четвъртък в повечето тримесечия, компаниите през изминалите години са успели да разпределят доходите си повече. В потребителския сектор Nestle публикува резултатите си за полугодието през август. AB InBev съобщи миналата година един ден по-късно от останалите си колеги. Danone, AB InBev и Diageo всички имат нови ръководители на връзки с инвеститорите тази година, което може да е допринесло за промени в графика.

           Това не е просто един труден ден за анализатори и бариста. Размиването на печалбите, което започва с луд сутрин сутринта и едва не позволява, означава, че мениджърите на фондове ще бъдат наводнени с десетки доклади от брокери. Това би могло да създаде нестабилност в цените на акциите, тъй като получателите се борят да извлекат бележки, които използват, за да вземат решения дали да добавят или изхвърлят акции, каза Джеймс Аморосо, консултант по връзки с инвеститорите и бивш анализатор. "Купувача ще се бори", каза той. "Продажната страна ще се разпадне." Аналитични бележки С толкова много компании, които докладват, Едуардс Джоунс каза, че анализаторите просто ще се опитат да отбележат резултати, които се различават от очакванията. Без време за пълен анализ, бележките ще бъдат още по-съкратени от нормалните, тежки на аналитичен стенограм като "OG" (органичен растеж) и "RIG" (истински вътрешен растеж). За анализаторите, които се чувстват претоварени в четвъртък, има поне един възходящ от толкова много компании, които докладват наведнъж. "Беше трудно да се открие двуседмична пропаст през лятото" за почивка, каза анализаторът на Джеферси Дебо. Тази година това няма да е проблем.

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Умните пари скоро ще се диверсифицират в печалби на алткойните

Разлика между предприемач и мениджър

MoneyGram CEO Plans Waves With Ripple